فریادشیران: برخی مسئولان ملوان، مزایده نفت را به تاخیر می اندازند

سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود دستور تاج مبنی بر ابطال مزایده اول واگذاری باشگاه نفت، اما برخی مسئولان ملوان مزایده دوم این باشگاه را به تاخیر می اندازند.

ناصر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره تاخیر در برگزاری مزایده دوم باشگاه نفت تهران اظهار کرد: با وجود مخالفت رسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مبنی بر انتقال باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی به نظر می رسد دست های پشت پرده برخی ها برای به سرانجام رساندن این انتقال، مانع از برگزاری مزایده دوم این باشگاه شده است.

وی افزود: من هیچ مشکلی با مردم شریف انزلی و تیم بزرگ ملوان ندارم. حتی این تیم جزو سه تیم مورد علاقه ام به شمار می رود اما باور کنید راه بازگشت ملوان به لیگ برتر لابی بازی نیست.
فوتبال دوستان ایرانی با این انتقال مخالف هستند. به نظر من اعتراض و تجمع بازیکنان در مقابل وزارت نفت و سازمان لیگ و مخالفت مهدی تاج با واگذاری نفت به ملوان، خط بطلانی بر این ماجرا کشید اما شاهد هستیم بار دیگر تلاش هایی برای به جریان افتادن این انتقال آغاز شده است.

فریاد شیران با اشاره به نقش احمد دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در این انتقال بیان کرد: وظیفه شرعی و قانونی دنیامالی رسیدگی به امور شورای شهر تهران و مسائل کلان باشگاه ملوان انزلی است اما وی قصد د ارد به سادگی و با برگزاری جلساتی با افراد مختلف چون مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان و مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، نفت را به انزلی انتقال داده و این تیم ریشه دار را به نابودی برساند.

وی ادامه داد: رهنما به عنوان مدیرکل ورش گیلان خبر از قانونی بودن این انتقال داده است. منمی خواهم به وی بگویم بهتر است به فکر رفع معایب ورزش این استان باشد. آقایان به دنبال اتلاف وقت هستند و می خواهند با وقت خریدن، نفت را به نابودی و انحلال بکشانند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به 2 خریدار تهرانی این تیم، بیان کرد: این شرکت ها برای خرید امتیاز نفت حاضرند ضمن تسویه با بازیکنان و کادرفنی بین 15 تا 20 میلیارد هزینه کنند و پیشنهاد خود را به کمیته واگذاری ارائه داده اند. من از گرشابی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان تهران تعجب می کنم که چگونه با امضای برگه انتقال نفت به ملوان، برای بازگشت ملوان به لیگ برتر به هواداران مظلوم انزلی امید واهی داد. به انتظار نشستن این هواداران به صلاح فوتبال انزلی نیست.
نمی دانم دنیامالی اطلاعی از بدهی 15 میلیاردی نفت ندارد که به دنبال خرید امتیاز نفت افتاده است. مسئولان این باشگاه به سیامک کوروشی مدافع سابق نفت از سه سال قبل بدهکارند با وجودی که این بازیکن برای انجام خدمت سربازی به ملوان رفته بود.

فریادشیران در ادامه افشاگری خود در خصوص واگذاری باشگاه نفت، بیان کرد: فردی به نام بیژن تاجیک، از مدیران نفتی  که اطلاعات فوتبالی خود را از من می گرفت مدعی شده که برای جلوگیری از هدر رفتن بیت المال باید باشگاه نفت را به فروش رساند. نمی دانم چرا وی فصل گذشته که نفت با برخی بازیکنان قرارداد میلیاردی می بست چنین ادعایی را مطرح نمی کرد.
تاجیک عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت نیست اما خود را نفر اول این کمیته می داند و به هر قیمتی خواستار انتقال نفت به خارج از استان تهران است. در کمیته سه نفره واگذاری باشگاه متشکل از هندی، گرشاسبی و حسینی با دبیری آل اسحاق تنها عماد حسینی بود که نامه انتقال را امضا نکرد.

وی درباره تاثیر تصمیم مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان تهران برای واگذاری باشگاه نفت تهران، گفت: به هر حال با وجود تمایل نداشتن زنگنه وزیر نفت با واگذاری باشگاه، خیانت برخی افراد وی را مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی با محورت وزارت ورزش کرد.
در حال حاضر امیدوارم رضا گل محمدی مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان تهران که خدمات ارزشمندی را به فوتبال ایران و ورزش البرز ارائه کرده با مخالفت صریح نسبت به این انتقال خیال همه را راحت کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در انزلی اگر آهن را در خاک بکوبید، چمن سبز می شود اما وضعیت ورزشگاه تختی انزلی اسفناک است. در داخل شهر انزلی فضای سبز زیادی نمی بینید اما شهردار انزلی و سایر مسئولان این شهر دنبال راضی کردن مردم این شهر تنها از طریق فوتبال هستند.
تالاب انزلی سال ها است در وضعیت نامناسبی به سر می برد اما مسئولان این شهر دنبال خرید امتیاز ملوان هستند. باور کنید ملوان با تکیه بر پیشکسوتان صاحب نام و بازیکنان نخبه پس از یک سال حضور در لیگ دسته اول توانایی بازگشت به لیگ برتر را دارد.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار