اردبیل؛

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای سنتی تولید لبنیات در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان سنتی لبنیات واحدهای سنتی تولید لبنیات استان اردبیل از تسهیلات ارزان‌قمیت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان سنتی لبنیات واحدهای سنتی تولید این محصولات استان اردبیل از تسهیلات ارزان‌قمیت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این تسهیلات 500 میلیون ریالی برای واحدهای لبنیات استان اردبیل در نظر گرفته شده و صاحبان این واحدها در تمامی مناطق استان اردبیل می‌تواند در زمینه دریافت این تسهیلات اقدام کرده و زمینه‌ساز رونق و توسعه تولیدات لبنی شوند.

فریدی با اشاره به حمایت‌ها از واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل استان اردبیل بیان کرد: واحدهای در حال ساخت با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و نیز واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال که می توانند با ارائه تسهیلات وارد چرخه تولید شده و اشتغالزایی کنند از این تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزایش تولید و بهره‌وری، توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران را از مهمترین اهداف واگذاری این تسهیلات برشمرد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با ارائه این تسهیلات بتوانیم مشکل واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد را که اغلب در حوزه تامین منابع مالی بوده برطرف کرده و رونق تولیدات آنها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.