تولید تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش های مقاوم به خوردگی

مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: گلاس لایند با خاصیت ضد خوردگی در شرکت دانش بنیان در شرکتی دانش بنیان تحت معاونت علمی فناوری طراحی شد.

مصطفی  جنتی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خوردگی شیمیایی تجهیزات، اظهار داشت:  تجهیزات گلاس لایند از بهترین و پر کاربردترین تجهیزاتی است که مقابل انواع شرایط از خوردگی بالایی برخوردارند و این موضوع به انگیزه ای برای شروع یک فعالیت ویژه در این شرکت برای دستیابی و سپس توسعه فناوری ساخت تجهیزات گلاس لایند بدل شد.

وی ادامه داد: این شرکت با تکیه بر دانش علمی و فنی و تجربیات عملی هولدینگ فرآیند و هم‌چنین با تلاش مستمر و بهره‌گيري مطلوب از فرصت‌ها موفق شده است این صنعت راهبردی را در کشور پایه گذاری کرده و با همکاری فعالان حوزه صنایع شیمیایی، فعالیت خود را در این عرصه گسترش دهد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان در خصوص طراحی و ساخت تجهیزات با پوشش‌های فلوروپلیمری گفت: شیمی آذرجام با به خدمت گرفتن دانش مهندسی و کسب تجربه در طول سال های متمادی و بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات طراحی و ساخت، موفق شده است بخش قابل توجهی از  نیاز کشور به این محصولات را برطرف کند.

جنتی یاد آورشد: همواره در تلاش هستیم با به‌روز رساني و ارتقاي فني، کيفي و کمي محصولات و خدمات خود بر پایه استانداردهای جهانی علاوه بر رفع نيازهای صنایع داخلي کشور، در بازارهای جهانی حضوری هوشمندانه داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار