زنجان؛

برگزاری جلسه اختصاصی ساماندهی نیروی انسانی حوزه پرورشی

جلسه اختصاصی ساماندهی نیروی انسانی حوزه پرورشی با حضور معاونین پژوهش و برنامه ریزی ، آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این جلسه عباسی معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به نقش نیروی انسانی شاغل در حوزه پرورشی در بالندگی و ارتقاء فعالیتهای پرورشی و تربیتی در مدارس ، مهمترین مشکلات نیروی انسانی حوزه پرورشی را کمبود نیرو ، عدم تثبیت و شناور بودن نیروها ، اشتغال نیروهای پرورشی در حوزه های دیگر ، شیب بالای بازنشستگی در سال های آتی عنوان و خواستار کمک بخش های دیگر اداره کل برای اجرایی نمودن دستورالعمل ترمیم نیروی انسانی و تثبیت نیروهای شاغل شد.

همچنین سید محمود سیفی نیا معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل با ارائه آمار تخصصی از نیروهای معاونت پرورشی بر مدیریت دقیق نیروهای انسانی برای ساماندهی مطلوب تاکید نموده و برای همکاری اعلام آمادگی کرد.

در ادامه محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه با بیان اینکه برخی از نیروهای آموزش و متوسطه در حوزه پرورشی مشغولند و برخی دیگر از نیروهای پرورشی در حوزه آموزش مشغول خدمت می باشند خواستار همکاری تنگاتنگ برای ساماندهی نیروها بویژه نیروهای مازاد متوسطه شد.

اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز بر روی کیفیت کار تربیتی در مدارس با وجود نیروهای کیفی پرورشی تاکید و اظهار امیدواری نمودند که با جذب نیروهای علاقمند و کیفی آموزش را با پرورش بتوانیم تلفیق کنیم.

در ادامه جلسه اشرفی رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان با ارائه گزارش نیروهای موجود ، نیاز نیرو در سال آتی را 85 نفر اعلام کرد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.