مهاجم استقلال در پرسپولیس!

شایعه حضور مهاجم استقلال تهران در پرسپولیس با جذب آرش افشین وارد فاز تازه ای شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات سه مهاجم از جمله آرش افشین ،علی قربانی و کاوه رضایی را جذب کرده است از همین رو به نظر می رسد شهباززاده مهاجم آبی ها از این موضوع ناراحت شود تا همین مساله دلیل بر این شود تا پرسپولیس خواهان مهاجم استقلالی ها شود .

اما با تمام این تفاسیر و وجود مهاجمان زیاد در استقلال و به نوعی بوجود آمدن ترافیک شدید در خط حمله آبی ها ،مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند شهباز زاده را حفظ کنند و مدعی هستند که این بازیکن با استقلال قرارداد 2 ساله دارد اما نکته حائز اهمیت در این است که معمولا قرارداد های 2 ساله Tسال دوم با توافق طرفین صورت می گیرد و استقلال باید رضایت وی را جلب کند.

 استقلالی ها معتقدند مطرح کردن چنین مسائلی و حضور این بازیکن در پرسپولیس بی مورد است و اصلا نباید در خصوص جدایی شهباز زاده صحبتی مطرح شود.

از سوی دیگر استقلال این فصل وضعیت متفاوتی را نسبت به دو فصل گذشته خواهد داشت،آبی های پایتخت امسال علاوه بر حضور در لیگ برتر و جام حذفی ،سهمیه آسیایی هم گرفته اند و می توانند پس از حضور در پلی آف و لیگ قهرمانان آسیا یکی از نمایندگان کشورمان باشند و به همین دلیل قصد دارند در تمامی پست ها رقابت را به شکلی برقرار کنند که از تمامی بازیکنان در بازی های مختلف و فرسایشی فصل آینده سود ببرند .

به این ترتیب منصوریان سعی می کند از بازیکنان تیمش چرخشی بازی بگیرد یعنی اگر حضور همزمان شهباززاده ،افشین و رضایی در خط آتش استقلال میسر نشد سرمربی استقلال به تناوب از آنها در رقابت های داخلی و خارجی بازی می گیرد .

با این تفاسیر باید دید در روز هایی که پرسپولیس به دنبال یک نقل و انتقال پر سر و صداست آیا شهباز زاده ابزار این اتفاق می شود یا استقلالی ها وی را از لحاظ مالی تامین خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس هنوز به طور رسمی مذاکرات با این بازیکن را تایید نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۵
قیافه اش پرسپولیسی است !
آخرین اخبار