صمیمی:هدفم حضور در المپیک است

پرتابگردوومیدانی کشورمان گفت:تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات جام کازانوف سهمیه المپیک را کسب کنم.

محمدصمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی خودش اظهارکرد: به تازگی از مسابقات ارزروم برگشته ام،همراه با برادرم داریم تمرینات اختصاصی خودمان را دنبال می کنیم تا در رقابت های جام کازانوف شرکت کنیم.

وی افزود: تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت های کازانوف عملکرد خوبی داشته باشم بتوانم در آن رقابت ها سهمیه المپیک را کسب کنم.

پرتابگر کشورمان درباره مسابقات ارزروم گفت: مسابقات بسیار خوب بود ولی فقط تنها دلیلی که مانع نشد نتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم سردی هوا بود که اگر این تفاق نمی افتاد حتما ورودی ریو را بدست می آوردم.

وی درباره امکانات فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران بیان کرد: خدا را شکر تاکنون امکانات  برای دوومیدانی راضی کننده بوده است،کیهانی در حد توانشان دارند برای موفقیت ورزشکاران تلاش می کنند .

صمیمی ادامه داد: هنوز معلوم نیست با چه تیمی قرار است در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنم ولی بابت پارسال از تیم نفت طلبکار هستم امیدوارم زودتر با من تسویه حساب کنند امسال هم هر باشگاهی بیشتر پول بدهد در آن تیم حضور خواهم یافت.

وی افزود: باید مسئولان فدراسیون طوری برنامه ریزی کنند که فقط شرکت  درالمپیک هیچ فایده ای برای دوومیدانی کاران ندارد،باید در المپیک ها ورزشکاران بتوانند  به فینال برسند یا که ورزشکاران  مدال آوری کنند.
 
پرتابگر کشورمان در پایان اضافه کرد: مدال آوری در المپیک بسیار دشوار است دوومیدانی کاران تلاش کنند رکوردهای خودشان  را در مسابقات ارائه دهند،اگر موفق شوم سهمیه را کسب کنم جزو چهارتا کشوری خواهیم شد که توانسته ایم با سه شرکت کننده در المپیک حضور پیدا کنیم،بهترین عملکرد خودمان را در المپیک داشته باشیم تا باعث خوشحالی ملت و جامعه دوومیدانی در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار