یاسوج؛

نصب تمثال شهدا در معابر و اماکن کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مقدمات برگزاری اجلاسیه شهدا با نصب تمثال شهدا در معابر و اماکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک‌اقبالی اظهار کرد: اجلاسیه شهدا مهم‌ترین برنامه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد  طی سال‌های اخیر است که در مهرماه امسال در این استان برگزار می‌شود.
 
وی با نکوداشت یادی از یک‌هزار و 800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما مسؤولان برای برگزاری این اجلاسیه بزرگ در استان وظیفه و رسالتی بر عهده داریم.
 
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین خاطر یکی از کارها و اقداماتی که می‌باید صورت گیرد ساماندهی گلزار شهدای استان است.
 
این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد زیادی از گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده و فقط 114 گلزار دیگر برای ساماندهی باقی مانده است.
 
وی به یکی دیگر از اقداماتی که باید تا برگزاری اجلاسیه شهدای استان تا مهرماه صورت گیرد اشاره کرد و گفت: همچنین نصب تصاویر شهدا را در اماکن و معابر استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که این کار نیز در محل‌های پر تردد از جمله در بلوارها و تقاطع‌ها و همچنین در ورودی و خروجی‌ شهرهای استان انجام می‌شود.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نصب تندیس‌های شهدا را نیز یکی دیگر از اقدامات برشمرد و گفت: همه مسؤولان و دستگاه‌ها باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه با توان و تلاش مضاعف اقدامات محوله لازم را انجام دهند.
 
به گزارش فارس، کنگره یا اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در اواسط مهرماه امسال به مدت چهار روز در استان با حضور تعداد زیادی از مهمانان بیرون از استان و با سخنرانی یکی از سران قوا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ف

برچسب ها: تمثال ، نصب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.