سابین کم:رسانه ها باید دست از سر شوماخر بردارند

مدیر برنامه اسطوره رقابت های فرمول یک در آخرین مصاحبه با رسانه ها عنوان کرد که شوماخر از رسانه ای شدن متنفر بود و باید به او احترام بگذارند.

سابین کم:رسانه ها باید دست از سر شوماخر بردارندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛پایان دوره ی حرفه ای شوماخر از سال 2013 آغاز شد،مصادف با حادثه کوه آلپ جایی که همسر و فرزندان شوماخر به دلیل خاطره ی تلخی که برایشان به جا ماند دیگر برای تفریح به آنجا نرفتند.

سابین کم مدیر برنامه های این راننده در آخرین مصاحبه خود گفت: شوماخر در المان محل تولدش در حال ریکاوری است اما گاهی وضعیتش به حالت قبل باز می گردد و همه ما را نگران کرده است.

وی ادامه داد:چیزی که به یاد دارم این است که شوماخر از رسانه ای شدن و مصاحبه فراری بود و من به جای وی در اکثر مذاکرات و گفت و گو ها حاضر می شدم. در حال حاضر همسر این راننده به طور رسمی اعلام کرد که خبرنکاران باید از  شایعه پراکنی در مورد شوماخر دوری کنند زیرا این خواسته ی او بود پس باید به درخواستش احترام گذاشت.

کم افزود:شوماخر در خانه اش بستری است. با ضریب هوشی پایین و این شرایط در حال حاضر نمی توان راجع به شرایط فعلی او حرفی زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار