دفاع منطقه ای روسیه برای مهار گرت بیل

سرمربی تیم ملی روسیه در آستانه دیدار این تیم با تیم ملی ولز گفت: برای مهار ستاره کهکشانی حریف دفاع منطقه ای را در دستور کار دارد.

دفاع منطقه ای روسیه  برای مهار گرت بیلبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی روسیه و ولز امشب آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو  2016 را برگزار خواهند کرد، وجود ستاره ای مانند گرت بیل در ولز که در مقابل اسلواکی و انگلستان گلزنی کرده باعث شده نگاه ها متوجه این بازیکن باشد، اما اسلوتسکی گفته است بازیکن خاصی را مامور مهار او نخواهد کرد بلکه  با دفاع منطقه ای او را کنترل می کند.

لئونید اسلوتسکی معتقد است که کنترل  بازیکن با کیفیتی مانند گرت بیل توسط یک بازیکن تقریبا غیر ممکن است.
اسلوتسکی گفت :من فکر می کنم کنترل یک نفره فوق ستاره هایی  مانند بیل سخت است.
او بازیکنی است که دوست دارد در مناطق مختلف زمین باشد. ما سعی خواهیم کرد با استفاده از دفاع منطقه ای او را خنثی کنیم.


ولز دو ستاره، دو بازیکن برتر به نام های  بیل و رمزی دارد. بازی هجومی آنها به تعامل بین این دو بستگی دارد. اما آنها تیمی بسیار مناسب و خطرناک هستند.
اسلوتسکی افزود: این بازی ها بسیار سخت و فشرده شده است و من انتظار دارم حاشیه ها دوباره تعیین کننده خواهند شد، و من امیدوارم که آنها این بار آنطور که ما می خواهیم بازی کنند.
همه ما متوجه هستیم که این مسابقه ، نه فقط برای شخص من ، بلکه برای تیم بسیار مهم است. اما ما نباید با این بازی برخوردی متفاوت با بازی های دیگر داشته باشیم.
من فکر نمی کنم تجربه ی بودن در چنین وضعیت تعیین کننده باشد. هیچ فرمولی برای پیروزی وجود ندارد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار