اهواز؛

فریدون حسنوند بر کرسی ریاست

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، بر کرسی ریاست کمیسیون انرژی مجلس نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند ضمن تقدیر از اعضای نمایندگان استان در کمیسیون انرژی مجلس که شرایط را برای انتخابش هموار کردند ابراز امیدواری کرد بتواند گام هایی برای توسعه خوزستان با استفاده از ظرفیت های نفت و گاز بخصوص افزایش سهم 2 درصدی نفت به مناطق نفتخیز و محروم را به 3 درصد بردارد.

وی بسترسازی برای سرمایه گذاری در مناطق نفتی خوزستان، کمک به عمران و آبادانی مناطق نفتخیز و اجرای طرح های مقابله با آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت های نفتی را از اولویت های این کمیسیون عنوان کرد و افزود: در مجموع با توجه به اینکه تصمیم ها، قوانین و لوایح مربوط به بخش انرژی در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی مجلس مطرح می شود می توان برای حل معضلات مناطق نفتخیز وگازخیز خوزستان، ایلام و بوشهر گام های خوبی برای رفاه مردم برداشت.

حسنوند نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی اتمی و انرژی های نو را در حوزه کاری و ماموریت کمیسیون انرژی مجلس عنوان و ابراز امیدواری نمود: کمیسیون انرژی در دوره جدید بتواند منشاء خدمات مناسب برای شهروندان مناطق نفتی و گازی کشور باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اشتغال در مناطق نفتخیز کشور بخصوص استان خوزستان را یکی از دغدغه های کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد و خاطرنشان ساخت: در کنار مسایل اقتصادی باید مسایل عمرانی و فرهنگی مناطق نفتخیز کشور نیز مورد مداقه نمایندگان قرار گیرد.

فریدون حسنوند که سابقه 4 دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارد در انتخابات مجلس دهم با اکثریت آرا مردم اندیمشک راهی بهارستان شد.

حسنوند همچنین در دولت دهم حدود 1 سال استاندار بوشهر بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.