ماجرای همسر ایکاردی و مارادونا

همسر کاپیتان اینترمیلان، از مارادونا خواست به جای تمرکز روی زندگی دیگران به زندگی خود توجه کند .

ماجرای همسر ستاره ایتالیایی و مارادونابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛دو روز قبل دیگو مارادونا از خیانت مائورو ایکاردی به ماکسی لوپز هم تیمی خود در سامپدوریا انتقاد کرد و گفت ایکاردی دیگر برای من مرده است.واندا،همسر ایکاردی که به عنوان مدیر برنامه های این بازیکن آرژانتینی هم فعالیت می کند به انتقاد تند مارادونا واکنش نشان داد و به او گفت قبل از این که در مورد زندگی دیگران صحبت کند، حواسش به زندگی خودش باشد.

واندا در گفتگو با رادیو میتره گفت:او قبل از صحبت کردن در مورد زندگی  ما باید به زندگی خود نگاه کند. اگر ما بخواهیم آنچه که بازیکنان در زندگی خصوصی خود انجام می دهند ،فاش کنیم  هیچ بازیکنی باقی نمی ماند.

گفتنی است، لوپز و ایکاردی در سمپدوریا با یکدیگر هم تیمی بودند و رابطه نزدیکی داشتند تا آنجا که  واندا همسر لوپز به او خیانت کرد و با ایکاردی ازدواج کرد. حال مارادونا نیز بعد از گذشت 3 سال از این اتفاق، به انتقاد از ایکاردی پرداخت .
مارادونا به رادیو مترو گفت : پس از اتفاقی که  افتاد، ایکاردی برای من دیگر وجود ندارد. من از طرفداران ماکسی لوپز هستم. کسانی که فاقد معیارهای اخلاقی هستند، برای من مرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار