اتفاقی نادر در نیروی هوایی ویژه انگلیس/هلاکت دو عنصر انتحاری داعش با یک گلوله

یک تک‌تیرانداز نیروی هوایی ویژه انگلیس با یک‌بار شلیک موفق به کُشتن دو عنصر انتحاری داعش شد.

اتفاقی نادر در نیروی هوایی ویژه انگلیس/هلاکت دو عنصر انتحاری داعش با به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل؛ یک تک‌تیرانداز نیروی هوایی ویژه انگلیس (SAS) با یک‌بار شلیک موفق شد دو سرنشین یک خودروی بمب‌گذاری‌شده و در حال حرکت گروه تروریستی داعش را به هلاکت برساند. این خودروی بمب‌گذاری‌شده قرار بود طی عملیاتی انتحاری دریکی از شهرهای لیبی منفجر شود.

تک‌تیرانداز نیروی هوایی ویژه انگلیس با استفاده از اسلحه مدل 338 Lapua Magnum از فاصله هزار متری به راننده این خودرو که کلاه بر سر داشت شلیک کرد. گلوله پس از برخورد به جمجمه راننده از سر او خارج شد و به گردن سرنشین دیگر اصابت کرد و هر دو عامل انتحاری این خودروی بمب‌گذاری‌شده به هلاکت رسیدند. پیش از این شلیک، تک‌تیرانداز یک شلیک آزمایشی نیز انجام داد.

خودروی بمب‌گذاری‌شده داعش که یک مرسدس مدل 1990 بود، با سرعت 30 مایل در ساعت به سوی یکی از شهرهای لیبی در حرکت بود که از تیرس سربازان لیبی خارج شد؛ بنابراین متوقف کردن آن ممکن نبود.

پیش از این منابع نزدیک به گروه تروریستی داعش لیبی از انتقال یک بمب عظیم برای عملیات انتحاری در طرابلس خبر داده بودند.

نیروی هوایی ویژه انگلیس این شلیک را یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین شلیک‌های تاریخ این نهاد نظامی اعلام کرد. یکی از منابع وابسته به نیروی هوایی ویژه انگلیس به دیلی میل گفت: چنین شلیک‌هایی به تکرار برای اهداف ثابت رخ داده است. بااین حال، واقعیت این است که این هدف در حال حرکت بوده است. در صورتی که تیر این تک‌تیرانداز به خطا رفته بود، بسیاری از مردم بی‌گناه لیبی جان خود را از دست می‌دادند. بنابراین شلیک تک‌تیرانداز جای تمجید دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دروغه !¡!!از انگلیسی روباه صفت بعیده فکر جان مردم لیببی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
آفرین
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دمش گرم
آخرین اخبار