شهرکرد؛

کلاس های اوقات فراغت در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شهرکرد

کلاس های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی، در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شهرکرد برگزار می شود.

کلاس های اوقات فراغت در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شهرکرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این کارگاهها با هدف یکسان‌سازی و تحقق عدالت آموزشی برای کودکان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این مرکز با بهره مندی از 900 جلد کتاب بریل، 60 فایل صوتی گویا، دستگاه ضبط صدا جهت اعضای نابینا و کم بینا و مربیان آموزش دیده در خصوص انتقال مفاهیم فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه شامل نابینا، ناشنوا و معلولان جسمی حرکتی، فرصت مناسبی را برای آموزش این قشر فراهم کرده است.

این مرکز با برپایی کارگاه های روخوانی کتاب، موسیقی، نقاشی خلاق، سفالگری، نوشتن خلاق، قرآن، قصه گویی، امانت کتاب، معرق و ... در روزهای زوج پذیرای اعضای پسر و روزهای فرد میزبان اعضای دختر است.

گفتنی است: این کارگاهها در طول سال دایر است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به مرکز فرهنگی هنری فراگیر واقع در شهرکرد، خیابان مطهری، پارک گلستان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 03832275342 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.