وضعیت پدیده آبی ها در هاله ای از ابهام

هافبک تیم فوتبال استقلال با نظر منصوریان در اختیار باشگاه قرار گرفته و وضعیت این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رمضانی پدیده 2 فصل گذشته استقلال که با از دست دادن پنالتی آبی ها در دیدار با ذوب آهن اصفهان، منجر شکست و نایب قهرمانی این تیم در فینال جام حذفی شد، تاکنون در دور جدید تمرینات آبی ها زیر نظر سرمربی جدید شرکت نکرده است.

هافبک آبی ها در یکی از مصاحبه های خود، ضمن انتقاد به منصوریان و دستیارانش، خواستار جدایی از استقلال شده است. امری که به مذاق کادرفنی آبی ها خوش نیامده و آن ها اعتقاد دارند رمضانی با این اقدامات بیشتر به آینده فوتبالی اش ضربه می زند.

بر همین اساس کادرفنی استقلال مخالفتی با جدایی هافبک جوان خود ندارد. چرا که اعتقاد دارد به دلیل این که دل رمضانی با تیمش نیست وی نمی تواند در طول لیگ شانزدهم کارایی مناسبی در ترکیب آبی ها داشته باشد.

منصوریان سرمربی تیم نیز با این تفاسیر این بازیکن را در اختیار باشگاه قرارداده و باید منتظر ماند و دید در نهایت وضعیت این بازیکن به چه شکل خواهد بود چرا که اگر آبی ها موفق به تمدید قرارداد با ابراهیمی نشوند به طور حتم به حضور رمضانی در ترکیب نیاز دارند . اما در حال حاضر وضعیت پدیده آبی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که تراکتورسازی خواهان جذب علیرضا رمضانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار