کرمانشاه؛

بدهی 27 میلیارد تومانی دانشجویان به دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: 27 میلیارد تومان طلب شهریه از دانشجویان داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر قنبری در نشست هم اندیشی مسئولان استان با نخبگان در راستای آمادگی برای سفر رییس جمهور به کرمانشاه که در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در دو دولت گذشته به مدت هشت سال به مجموعه دانشگاه آزاد بی توجهی شد، اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این دانشگاه بزرگ کشور بار دیگر به رسمیت شناخته شد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه دارای 32 هزار دانشجو است که سهم قابل توجهی در عرصه آموزش عالی این استان بر عهده دارد.

قنبری خاطرنشان کرد: در هر برنامه فرهنگی که در سطح استان کرمانشاه برپا شود ردپایی از دانشگاه آزاد کرمانشاه دیده می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ظرف 2.5 سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته که بخشی از آن را مدیون نگاه دولت بوده و همکاری بسیار خوبی بین دولت و این دانشگاه دیده می‌شود.

این مقام مسئول در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: در همین مدت 34 رشته تخصصی در سطح تحصیلات تکمیلی به رشته های موجود این دانشگاه افزوده شده که در نوع خود کم نظیر است.

وی همچنین از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت در پروژه‌های سرمایه گذاری استان خبر داد.

وی همچنین از طلب 27 میلیارد تومانی این دانشگاه از دانشجویانش خبر داد و گفت: متاسفانه این مهم به معضلی برای دانشگاه تبدیل شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.