قزوین؛

احداث ۵۰ واحد صنعتی در آبیک

۵۰ واحد صنعتی در شهرستان آبیک در حال احداث است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین گفت: از ۹۸ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی آبیک ۸ واحد تولیدی پروانه بهره برداری اخذ کرده و ۵۰ واحد در حال ساخت و ساز، نصب سوله و خرید و نصب ماشین آلات هستند.

حمید رضا خانپورافزود: ۴۰ واحد هم پس از تحویل زمین بدلیل مشکلات نقدینگی و رکود بازار متوقف شده اند که با تمهیدات ترزیق اعتبارات حمایتی در آینده نزدیک به گردونه تولید باز خواهند گشت.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به اتمام اراضی شهرک صنعتی و درخواست متقاضیان به سرمایه گذاری در این شهرک نیاز اساسی به توسعه شهرک در اراضی تحت تملک آستان قدس رضوی را داریم که با همکاری و مساعدت فرمانداری این مهم محقق شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، جاده دسترسی و ساماندهی ورودی شهرک، راهبری ایستگاه  ایستگاه آتش نشانی و خدمات ، افزایش اعتبارات تملک و دارایی سرمایه ای  سهم شهرک، معرفی نیروی جوان و کار آمد شهرستان برای آموزش  و برنامه  ریزی اشتغال پایدار آنها، کمبود برق با توجه به راه اندازی واحدهای صنعتی ، کمک در تسریع  گاز رسانی، پیگیری اسناد مالکیت توسعه شهرک صنعتی کاسپین و  پل روگذر شهرک کاسپین از مهمترین مسائل در حوزه  شهرستان آبیک برشمرد.
انتهای پیام/


 
برچسب ها: احداث ، واحد ، صنعتی ، آبیک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.