کرمانشاه؛

9هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد کرمانشاه بهره مند می شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: طی سال تحصیلی جاری بیش از9210 دانش آموز مددجو در استان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد به صورت مادی و معنوی از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند، گفت: ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی، اعطای ملزومات ضروری تحصیل از قبیل لوازم التحریر و پوشاک، برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی، ارائه مشاوره ها، کمک به دانش آموزان نخبه و استعداد درخشان، کمک به آمادگی دانش آموزان برای کنکور و راهیابی آنان به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بخشی از خدمات کمیته امداد است که به دانش آموزان مددجو ارائه می‌شود.

خدرویسی حمایت مالی از دانش آموزان تحت حمایت را یکی از سرفصل های مهم کاری حوزه فرهنگی دانست و تاکید کرد: در سال تحصیلی گذشته در بخش فرهنگی جهت ارائه کمک هزینه و خدمات تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه بالغ بر هفت میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی تاکید کرد: این میزان سرمایه گذاری از محل اعتبارات امداد و کمک های خیرین تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به شرایط خاص و فقر مالی خانواده های دانش آموزان مددجو تصریح کرد: کمیته امداد در راستای تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت نیازمند کمک و مساعدت خیرین نیک اندیش است.

خدرویسی در ادامه به همکاری 800 امدادیار افتخاری با کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: این امدادیاران به عنوان رابط فرهنگی بین مدارس، دانشگاه ها و کمیته امداد فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هزار ، خدمات ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار