کرمانشاه؛

پیش بینی می کنیم رتبه اول در تولید جو در کشور راداشته باشیم

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد: امسال 500 هزار تن جو در استان کرمانشاه تولید شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید افشین صفوی گفت:استقبال زیادی از سوی جوکاران استان از عرضه جو در بورس شده است.

صفوی با بیان اینکه امسال در راستای ترغیب کشاورزان برای عرضه جو در بورس اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است، گفت: اطلاع رسانی گسترده‌ای در این خصوص انجام شده و گاه حتی کار را به صورت مراجعه تک تک به جوکاران انجام داده‌ایم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته شاهد استقبال خوب جوکاران استان از عرضه محصول خود در بورس بوده‌ایم، تا آنجا که در شرایط کنونی دغدغه‌ این را داریم که نتوانیم پاسخگوی مراجعات جوکاران باشیم.

صفوی در ادامه قیمت عرضه جو در بورس را هزار و دو تومان عنوان کرد و با بیان اینکه در حال حاضر جو با قیمت 630 تومان از خارج از کشور وارد می‌شود، گفت: دغدغه این را داریم که نتوانیم نتیجه قابل قبولی را از عرضه جو در بورس بگیریم.

وی با بیان اینکه عرضه جو در بورس با قیمت تضمینی سال گذشته تنها در استان کرمانشاه و برای نخستین بار در کشور انجام شد، گفت:سال گذشته 302 تن جو در استان کرمانشاه در بورس عرضه شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه سطح زیر کشت جو در استان کرمانشاه در سال جاری را 190 هزار هکتار اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 500 هزار تن جو در استان کرمانشاه تولید شود.

صفوی در پایان پیش‌بینی کرد: استان کرمانشاه امسال استان برتر کشور در حوزه تولید جو باشد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رتبه ، اول ، تولید ، جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.