استقلالی ها تست پزشکی می دهند

حضور بازیکنان جدید آبی پوش در ساختمان ایفمارک

بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال ظهر امروز برای انجام تست های پزشکی پیش از شروع فصل در ساختمان پزشکی ایفمارک حضور یافتند.

حضور بازیکنان جدید آبی پوش در ساختمان ایفمارکبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال ظهر امروز برای انجام تست های پزشکی پیش از شروع فصل در ساختمان پزشکی ایفمارک حضور یافتند.

فرشید باقری ،علی قربانی،وریا غفوری و میلاد زکی پور بازیکنان جدید آبی پوش در حال حاضر در ساختمان ایفمارک حضور پیدا کردند و بازیکنان منتظر هستند تا دیگر بازیکنان جدید به جمع آنها اضافه شوند تا برای انجام تست های پزشکی کار خود را آغاز کنند .


حسین حسینی دروازه بان استقلال و کاوه ستوده نیز در محل ایفمارک حضور پیدا کردند و پس از آن آبی پوشان برای تکمیل پرونده پزشکی در دفتر مدیریت آی تی ایفمارک حاضر شدند.

بازیکنان جدید استقلال پس از حضور در اتاق تشکیل پرونده به خواسته دکتر ستوده در بیرون از ساختمان حضور پیدا کردند تا از این رو تاییدیه حضور وریا غفوری با توجه به ملی پوش بودنش برای حضور در تست های پزشکی به تایید برسد تا از این رو بتواند در تست های پزشکی حاضر شود .

در حال حاضر علی قربانی و میلاد زکی پور در حال انجام تست های پزشکی هستند و ستوده پزشک تیم نیز پیگیر وضعیت غفوری است تا برای حضور این بازیکن در تست های پزشکی تاییدیه بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار