اصفهان؛

تعویق 2 ماهه افتتاح تقاطع غیر هم سطح 25 آبان

با وجود پایان مدت پیمان درنظر گرفته شده برای تمام شدن عملیات اجرا و افتتاح تقاطع 25 آبان اصفهان، هنوز عملیات عمرانی اجرای این طرح به پایان نرسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: این طرح پایان مرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج مظفر در خصوص دلایل تعویق در بهره‌برداری از این تقاطع غیرهمسطح افزود: مشکلات مالی و فنی و نبستن ترافیک شمال به جنوب در ایام عید نوروز 45 روز طرح به تعویق افتاد و در نهایت با دو ماه تاخیر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل فنی وجود ندارد و عملیات اجرایی و عمرانی ادامه دارد ادامه داد:فاز یک طرح میدان استقلال شامل پل شماره 4 و 5 روز سوم خرداد به اتمام رسید و اکنون آماده بهره برداری است، اما اجرای فازهای بعدی این طرح، فاز یک را تحت تاثیر قرار می دهد و مدیریت شهرداری قصد دارد تا پایان سال تمامی طرح ها شامل میدان ورودی، پل های قطار شهری، پل شماره 6 و... را به اتمام رسانده افتتاح کند.

تقاطع غیر همسطح 25 آبان به عنوان تکمیل کننده رینگ دوم ترافیکی اصفهان در میدان 25 آبان اصفهان طراحی شده و عملیات عمرانی آن از 24 خرداد ماه سال 1394 آغاز شد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.