بهره‌گیری دانشجو معلمان از آموزه‌های قرآنی در حرفه معلمی

حضور دانشجو معلمان در برنامه‌های قرآنی آموزه‌های این کتاب مقدس را برای استفاده این افراد در حرفه معلمی تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا صادق‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اقدامات این دانشگاه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: امسال در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه قرآن غرفه‌ای ایجاد شده و در آن دستاوردهای دانشجویان تمام پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام امتحانات برخی از دانشجو معلمان در غرفه دانشگاه حضور پیدا می‌کنند و به معرفی اقدامات و دستاوردهای خود می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: در این غرفه نشست‌های هم‌اندیشی در جهت آموزش‌های قرآنی که برای دانشجو معلمان در حرفه معلمی اثرگذار باشد در نظر گرفته شده است.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه هدف اصلی چنین اقداماتی آموزش انس با قرآن در دانشجویان است، بیان کرد: برنامه‌هایی نظیر مسابقات قرآنی تدارک دیده شده تا از این طریق ضمن ایجاد شور و نشاط  در دانشجو معلمان آموزه‌های قرآنی با جذابیت بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دستاوردهای دانشجو معلمان در نمایشگاه قرآن به طور داوطلبانه انجام شده و دانشجو معلمان استان‌های نزدیک‌تر در برگزاری و حضور در غرفه‌های نمایشگاه مشارکت بیشتری دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: این حضور می‌تواند تمرینی برای آمادگی هرچه بیشتر دانشگاه و دانشجو معلمان برای برگزاری جشنواره فرهنگی دانشگاه‌ها باشد که دانشگاه فرهنگیان در آبان ماه برگزار کنند آن است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار