هافبک ملی پوش استقلال ماندنی است

مذاكره استقلالی ها با ابراهيمی

هافبك فصل گذشته آبی ها بدون عقد قرارداد با تيم قطری به ايران بازگشت تا براي تمديد قرارداد با مسئولان استقلال وارد مذاكره شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی امید ابراهیمی هافبک دفاعی ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران از این تیم به گوش می رسید که این امر با توجه به دوری شش ماهه روزبه چشمی از میادین فوتبال نگرانی هواداران را در پی داشت.
بنا به اعلام سایت الکاس،باوجودیکه تیم الاهلی قطر یکی از مشتریان پروپا قرص ابراهیمی بود اما هافبک فصل گذشته استقلال كه برای مذاكره با اين تيم قطری به اين كشور سفر كرده بود، بدون اينكه قراردادی با اين تيم منعقد كند به ايران بازگشت.
علی رضا منصوریان در تماس تلفنی با ابراهیمی خواستار ماندن او به مدت یک فصل دیگر در جمع آبی پوشان شد و با این تفاسیر مسئولان باشگاه استقلال نیز درصدد هستند، قرارداد هافبک ملی پوش خود را تمدید کنند و رضایت هواداران را به دست آورند.
قرار است هافبک دفاعی آبی پوشان فردا براي تمديد قرارداد خود با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاكره شود و مسولان نيز درصدد حفظ اين بازيكن هستند. از اين رو می توان حضور اميد را در ترکیب استقلال برای لیگ شانزدهم تا حدودی قطعی دانست .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار