قزوین؛

برجام آجیل مشکل گشا نیست

نماینده ولی فقیه در استان گفت : برجام و وعده های برجامی نه نان میشود ،نه آب و نه آجیل مشکل گشاست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در نمازجمعه این هفته افزود : چون یک سر ریسمان برجام در دست شیطان است قابل اعتماد نیست.

برجام آجیل مشکل گشا نیست

وی با اشاره به بیانات رهبر افزود:امریکا میگوید ما برجام را پاره میکنیم اگر آنها برجام را پاره کردند ما برجام رابه آتش میکشیم.

امام جمعه قزوین گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی نکته دیگری را بیان فرمودند که بعضی ها در مملکت ما گمان میکنند که باید مرز دشمنی بین ما و دشمنانمان برداشته شودکه این توهم و خیال است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد : گرگ گرگ است  و ذاتش هم عوض نمیشود هرکس خیال کند دشمنان ما با رفتار ما رفتارشان را تغییر میدهند  اینها بر توهم تکیه میکنند .

وی با بیان اینکه آدم به هر سمتی تکیه کند از همان سمت می افتد مگر اینه تکیه اش به خدا باشد افزود :تکیه ما به خداست و به دشمنان خدا تکیه نمیکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در دیگر بیاناتش به مبارزه با تبعیض اشاره کرد و گفت :خجالت می کشیم وقتی میشنویم یک مسئولی ده ها ملیون یک ماه حقوقش بوده است باید با مفاسد اقتصادی مبارزه کرد .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با روز بیابان زدایی گفت :بیابان زدایی یک دغدغه قوم و قبیله ای ،استانی و کشوری نیست دغدغه جهانی ست .

امام جمعه قزوین سالروز شهادت سردار شهید چمران و درگذشت شاعر انقلاب سبزواری را تسلیت گفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: برجام ، آجیل ، مشکل گشا ، وعده ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار