زنجان؛

برگزاری اولین نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران بخش مرکزی و چورزق شهرستان طارم

اولین نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران بخش مرکزی و چورزق شهرستان طارم با حضور نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هنچنین مسئولین امر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر وقفچی در این نشست با اشاره به بحران اب  و  جریان داشتن 25 رودخانه دائمی در طارم گفت مهار ابهای روان و همچنین بهره مندی تمام روستاییان از اب شرب باید در اولویت کاری مسئولین  قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:  شهرستان طارم خوشبختانه ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد که میتوان با برگزاری همایش های طارم شناسی و همچنین برنامه ریزی های انجام شده مهاجرت معکوس را در هندوستان ایران افزایش داد. 

وی به مشکل انتن دهی در برخی از نقاط این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد که اینترنت و تلفن همراه  در مسیر های ارتباطی طارم به خلخال- طارم به ماسوله و اببر  باید برطرف شود. 

دکتر احمدی دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به وحدت و یکپارچه بودن احاد مردم اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله مطرح شده در کشور اقتصاد مقاومتی میباشد که با اقدام و عمل مردم و مسئولین  میتوان در جهت رشد و گسترش این امر گام برداشت. 

وی اظهار کرد برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان باید نخست مشکلات زیرساختی برطرف شود. 

احمدی در ادامه به اهمیت کار افرینی، جذب سرمایه گذار و همچنین صنایع تبدیلی گریزی زد و گفت  کار افرینی زمانی رشد چشمگیری خواهد داشت که  مردم استان به خصوص جوانان جویای کار توجه ویژه ای به این مقوله نشان دهند. 

در ادامه این نشست باقری فرماندار طارم نیز گفت: در سال گذشته 34 میلیارد تومان برای اسفالت ریزی راه های ارتباطی این شهرستان هزینه شده است. 

وی افزود: 49 درصد از جمعیت شهرستان طارم از نعمت گاز بهره مند میباشند که پیش بینی میشود که تا پایان سال جاری  بیش از 85 درصد از اهالی هندوستان ایران از این نعمت برخوردار شوند. 

فرماندار طارم در پایان به اهمیت آبیاری تحت فشار در فصول زرع و کشت اشاره کرد و گفت تا کنون 3 میلیارد تومان کمک بلا عوض برای این مهم در  این شهرستان  هزینه شده است.  
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.