یزد؛

برگزاری ۴ محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری همزمان با ماه مبارک رمضان

همزمان با ماه مبارک رمضان ۴ محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در یزدبرگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم در یزد خبر داد و گفت: احمد شحات احمد سید، قاری بین‌المللی از کشور مصر در این محافل حضور خواهد داشت.
 
حجت الاسلام محمود میرجلیلی گفت: هر سال در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم با رونق بسیار خوبی در یزد برگزار می شود و عده زیادی از مردم در این برنامه های قرآنی شرکت می کنند.
 
وی با بیان اینکه امسال نیز علاوه بر محافل قرآنی کوچک و بزرگ در امامزاده ها و بقاع متبرکه، چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور مهمانان ویژه و قاریان بین المللی برگزار می شود.
 
میرجلیلی یادآور شد: احمد شحات احمد سید، قاری بین المللی از کشور مصر است که در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه مصادف با ۲۱ و ۲۲ ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن کریم شرکت می کند.
 
وی با اشاره به مکان برگزاری این محافل بیان کرد: با حضور این قاری بین المللی چهار محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های مهریز، میبد و یزد برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: این قاری مصری در روز ۲۱ رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در شهرستان مهریز حضور خواهد داشت و از ساعت ۱۹ در امامزاده خدیجه خاتون (س) شهرستان میبد برنامه تلاوت را اجرا می کند.
 
میرجلیلی افزود: وی همچنین در روز ۲۲ رمضان از ساعت ۱۰ صبح در زندان مرکزی یزد و همزمان با مراسم احیا شب بیست و سوم در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد تلاوت خواهد داشت.
 
وی با اشاره به دیگر برنامه های اداره اوقاف استان یزد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه یزد در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار