اهواز؛

لزوم نشان دادن نقش اقوام در باغ موزه دفاع مقدس

معاون عمرانی استانداری خوزستان با تاکید برنقش پررنگ اقوام در دفاع مقدس گفت: نقش اقوام در باغ موزه دفاع مقدس باید به خوبی نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سیاحی در نشست احداث باغ موزه اهواز در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: ندادن پیش پرداخت نباید منجر به آغاز نکردن کار شود.

وی افزود: در این مرحله باید سایتی شامل مطالعات کلی طراحی و در انظار عموم قرار می گرفت که اظهارنظر مردم را نیز داشته باشیم.

سیاحی با بیان اینکه در این جلسه منتظر ارائه سیمای کلی از طرح بودیم، گفت: مطالعات سیمای مفهومی تا پایان آذر امسال باید به اتمام برسد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه طرح اولیه باغ موزه اهواز با گذشت 14 ماه هنوز ارائه نشده گفت:در احداث باغ موزه اهواز هنوز در بخش نخست آن مانده ایم و هیچ گونه طرح اولیه از آن ارائه نشده است.

سیاحی با بیان اینکه خوزستان مرکز جنگ و دفاع مقدس بود، افزود: شهرهای دیگر از جمله همدان، قزوین و کرمان باغ موزه دارند اما اهواز هنوز فاقد باغ موزه است و نباید در این امر بیش از این تاخیر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این باغ موزه عملیات های دوران دفاع مقدس به صورت سال به سال لحاظ شود و پیشرفت ها و پسرفت های حاصل از جنگ تحمیلی نیز در آن بررسی شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.