یزد؛

نهادینه شدن فرهنگ جامعه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی در صورتی می تواند به اهداف تعريف شده خود دست يابد كه به وسيله فرهنگ جامعه دارای ريشه و عمق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجيد جواديان زاده، در دومين جلسه كارگروه گفتمان و فرهنگ سازی ستاد راهبردی و مديريت اقتصاد مقاومتی استان، گفت: اقتصاد مقاومتی در صورتی می تواند به اهداف تعريف شده خود دست يابد كه به وسيله فرهنگ جامعه دارای ريشه و عمق شود.

وی، ضمن تاكيد بر اهميت فعاليت در حوزه فرهنگ سازی در راستای اهداف و سياست های اقتصاد مقاومتی، همكاری و جديت اعضا را به منظور تدوين برنامه های عملياتی و اجرایی خواستار شد.

احمد پهلوانيان، مديركل صدا و سيمای مركز يزد نيز در اين جلسه با اشاره به رويكرد سازمان صدا و سيما در زمينه حمايت و فعاليت گسترده در حوزه تحقق سياست های اقتصاد مقاومتی، بر لزوم تدوين برنامه های عملياتی در حيطه وظايف كارگروه گفتمان سازی برای كليه دستگاه های دولتی استان تاكيد كرد.

گفتنی است؛ مرور برنامه های دستگاه های عضو كارگروه گفتمان و فرهنگ سازی ستاد راهبردی و مديريت اقتصاد مقاومتی از دستوركارهای اين جلسه بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار