قزوین؛

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های روستایی

به طرح های روستایی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: به منظور حمایت از طرح های سرمایه گذاری در مناطق روستایی که به تولید، اشتغال و پایداری جمعیت روستایی منجر شود، تسهیلات ارزان قیمت داده خواهد شد .

 کریم حبیبی انبوهی افزود: تمام طرح های سرمایه گذاری که در مناطق روستایی به اجرا در آمده و یا با اخذ موافقت های اصولی، مجوزهای قانونی و استعلام دستگاه های اجرایی قصد سرمایه گذاری در مناطق روستایی را دارند، می‌توانند درخواست خود را از طریق فرمانداری محل سکونت و یا دستگاه های اجرایی مرتبط به دفتر امور روستایی استانداری ارسال کنند.

وی یاد آور شد : طرح های یاد شده پس از بررسی و تائید در کمیته اجرایی به بانک عامل معرفی می شوند.به گفته انبوهی ،  این طرح ها باید از اولویت های اعلام شده از سوی دستگاه های مربوط باشند و در این زمینه شرکت های دانش بنیان و طرح های نیمه تمام از اولویت برخوردار هستند.

 مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین اضافه کرد: این طرح ها پس از بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی، تائید بانک عامل و ارائه وثیقه های لازم از حمایت قابل توجهی در نرخ تسهیلات حداکثر 15 درصدی برخوردار خواهند بود.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار