قلعه نویی:هدفم حضور در برزیل است

پرتابگر چکش کشورمان گفت: به تنها چیزی که در زندگیم فکر می کنم این است که در المپیک حضور داشته باشم.

پژمان قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرکت نکردنش در مسابقات ارزروم ترکیه اظهارکرد: چون مربی اختصاصی ام برایم مسابقات دیگری را در که در تاریخ های 3و 9جولای قرار است برگزار شود درنظر گرفته بود به این دلیل در مسابقات ارزروم شرکت نکردم.
 
وی افزود: درست 2روز پیش از شروع مسابقات ارزروم مسئولان فدراسیون دوومیدانی باهام تماس گرفتند که بیا تهران با تیم برو ترکیه ،من هم چون شرایط مهیا نبود،به مسئولان فدراسیون اعلام کردم از شرکت در این رقابت های گزینشی کسب سهمیه المپیک انصراف می دهم.

قلعه نویی بیان کرد: در مسابقاتی که قرار است 13،19تیر برگزار شود در یکی از این رقابت ها شرکت می کنم قول می دهم، در این مسابقات بتوانم به حد نصاب لازم دست پیدا کنم سهمیه ورودی المپیک را کسب کنم.
 
پرتابگر چکش کشورمان گفت: در مسابقات جام کازانوف که یکی از مراحل گزینشی المپیک است به احتمال 90درصد در این رویداد بین المللی شرکت نمی کنم.و به جای آن در مسابقات لیگ برتر که بعد از ماه رمضان قرار است برگزار شود شرکت می کنم در صورتی که باشگاه ها تیم داری کنند از من دعوتی به عمل بیاید که در تیم آنها حضور داشته باشم.
 
وی درباره امکانات فدراسیون برای ورزشکاران این رشته گفت: خدارا شکر امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران است، هیچ کمبودی احساس نمی شود امیدوارم حمایت ها از دوومیدانی کاران همچنان ادامه داشته باشد.
 
قلعه نویی در پایان اضافه کرد: تمریناتم را دارم دنبال می کنم تا بتوانم به حد نصاب ورودی المپیک ریو دست پیدا کنم به تنها چیزی که فکر می کنم حضور در ریو 2016است.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار