اردبیل؛

برپایی سفره‌های افطاری ساده برای پذیرایی از میهمانان الهی

همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت شورا و شهرداری اردبیل، سفره‌های افطاری ساده در مناطق مختلف شهر برپا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این سفره‌های افطاری ساده که به شکل گسترده در مناطق مختلف شهر دایر می‌شود، خیرین و افراد نیک‌اندیش گرد هم می‌آیند تا زمینه و بساط پذیرایی ساده از میهمانان الهی را فراهم کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در این سفره‌های ساده اما با برکت ماه رمضان شهرداری تلاش می‌کند تا در حد وسع و توان به توسعه افطاری‌های ساده کمک کند، اظهار کرد: در اکثر کشورهای اسلامی و در ساعات نورانی افطار که اسباب نزول رحمت و برکت الهی فراهم می‌آید سفره‌های فراگیر اما ساده افطاری برپا می‌شود که ما نیز به رسم ترویج این سنت حسنه در برپایی سفره‌های ساده افطاری به ویژه برای محرومان کمر همت بستیم.

حمید لطف‌اللهیان گفت: ‌تا آخر ماه مبارک رمضان شاهد برپایی این سفره‌ها و همچنین برگزاری جشن‌های رمضان در ساعات بعد از افطار هستیم که در قالب جشنواره رمضان ماه مهربانی‌ها در پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر و در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برپایی این سفره‌ها و همچنین جلوه‌های زیبایی از حضور گروه‌های مختلف جامعه بر سر سفره‌های ساده اما مهربانانه رمضان فضای معنوی فراهم کرده تا همه بتوانند از فیوضات، رحمت و غفران ماه سیام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، سفره ، افطاری ، ساده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.