شهرکرد؛

پیشنهاد نامگذاری 15 مهر به عنوان روز چهارمحال و بختیاری

پیشنهاد نامگذاری 15 مهر به عنوان «روز چهارمحال و بختیاری»، در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان مطرح شد.

پیشنهاد نامگذاری 15 مهر به عنوان روز چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ 15 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی) در سال 1371 به چهارمحال و بختیاری است که پیشنهاد نامگذاری این روز به عنوان «روز چهارمحال و بختیاری»، در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان مطرح شد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: تصویب این پیشنهاد، مشروط به بررسی دقیق میزان تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مد ظله) به استان است.

استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری هم گفت: پیشنهاد نامگذاری سالروز سفر مقام معظم رهبری (دام ظله) به عنوان روز استان اقدامی مناسب است.

قاسم سلیمانی تأکید کرد: نام‌گذاری یک روز از سال به نام چهارمحال و بختیاری سبب تقویت وحدت اقوام و انسجام بین مردم، احیای فرهنگ اصیل و توسعه همه جانبه استان خواهد شد.

به گفته جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان؛ برای تهیه طرح علمی و ارائه این پیشنهاد به شورا، یک سال فعالیت کارشناسی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار