لزوم افزایش آمادگی جزیره خارگ برای مقابله با بحران‌های احتمالی

بخشدار ویژه خارگ گفت: آمادگی جزیره خارگ برای مواجهه با بحران‌های احتمالی افزایش یابد.

لزوم افزایش آمادگی جزیره خارگ برای مقابله با بحران‌های احتمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بحران جزیره خارگ اظهار کرد: جزیره خارگ بعنوان یکی از حساسترین مراکز کشور در حوزه‌های مختلف شناسایی شده است و این جزیره مرکز ثقل صادرات نفت خام و محصولات پتروشیمی است.

وی افزود: پدافند غیرعامل یکی از مهمترین مقوله‌هاست که باید به‌ویژه در حوزه‌های صعنتی و شهری مد نظر دستگاه‌ها قرار گیرد، یکی از خواسته‌های مردم بحث آموزش همگانی در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل و بحران است که باید دستگاه‌ها با برنامه ریزی مدون در حوزه آموزش همگانی ورود کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی در جزیره تمامی دستگاه‌های اجرایی از هم اکنون آمادگی لازم برای مواجهه با بحران احتمالی به‌ویژه آبگرفتی معابر را داشته باشند.

رضایی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در شرکت‌های نفت و پتروشیمی مستقر در خارگ یادآور شد: خوشبختانه تیم‌های واحد‌های HSE در جزیره خارگ از بهتربن و زبده‌ترین‌ها هستند که امیدوار هستیم با تداوم آموزش علمی و فنی، در بالاترین سطح امادگی برای مواجه شدن با بحران‌های احتمالی حوزه انرژی قرار بگیرند.

انتهای پیام/م

آمادگی جزیره خارگ برای مواجهه با بحران‌های احتمالی افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.