اهواز؛

رونق جلسات قرآن از بركات ماه رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با بيان اينكه وجود مبلغان در سطح شهرستان، آمادگی مساجد و رونق جلسات قرآن از برکات ماه رمضان در شهرستان است، برگزاری مراسم جزءخوانی و مجالس سخنرانی را از جمله برنامه های اين شهرستان در ماه رمضان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان ، با اشاره به برقراری جلسات قرآن كريم همزمان با ماه رمضان در اين شهرستان گفت: روزانه مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ۱۰ نقطه این شهرستان برگزار می‌شود. در برخی از این جلسات بیان تفسیر جزء قرائت شده نیز توسط امام جماعت مسجد انجام می‌شود.

حجت الاسلام سید حسن ساداتی، اظهار كرد: در کنار مراسمات جزءخوانی، مجالس سخنرانی ويژه ماه رمضان به زبان عربی و فارسی ۳۰ شب در شهرستان هنديجان تشكيل می‌شوند.

به گفته ساداتی وجود مبلغان در سطح شهرستان، آمادگی مساجد، اقامه نماز در سه نوبت و رونق جلسات قرآن از برکات ماه رمضان در شهرستان است.

وی با اشاره به استقبال مردم و حضور آنها در مجالس قرآن و سخنرانی اين ماه گفت: استمرار این حضور مستلزم آن است که مبلغان متناسب با زمان رویکردهای تبلیغی خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.