کلینتون و سندرز دیدار کردند

رقبای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هم دیدار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، رقبای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز با هم دیدار کردند. 

سی ان ان اعلام کرد: رقابتهای انتخاباتی درون حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا به ایستگاه آخر رسیده است و باید تکلیف نامزد نهایی هر یک از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه برای انتخابات پاییز امسال روشن شود. در میان جمهوری خواهان فقط دونالد ترامپ در گردونه نامزدهای انتخابات این حزب باقیمانده است و احتمالا به عنوان نامزد نهایی حزب معرفی خواهد شد.

 در حزب دموکرات، با آنکه هیلاری کلینتون حد نصاب لازم برای نامزدی حزبش را در انتخابات امسال به دست آورده است، سناتور برنی سندرز، همچنان بر موضع خود تاکید دارد و حاضر نیست از گردونه انتخابات خارج شود.

 برای حل این مسئله، شب گذشته هیلاری کلینتون و برنی سندرز با هم ملاقات کردند تا در این باره با هم صحبت کنند. کلینتون و سندرز با انتشار بیانیه‌ای، این ملاقات را بسیار مثبت توصیف کردند. البته این ملاقات فقط با حضور این دو نفر نبود بلکه دستیاران کلینتون و سندرز نیز در این جلسه رایزنی حضور داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
اقای سندرز واقعا نسبت به کلینتون و ترامپ ادم منطقی تر و صلح طلبیه.امیدوارم که رئیس جمهور بشه البته اگه سر حرف و قولهاش وایسه
آخرین اخبار