همدان؛

رونمایی از پوستر همایش ملی کاهش آب بدون درآمد در همدان

پوستر همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد که تیرماه در همدان برگزار می‌شود، رونمایی شد.

رونمایی از پوستر همایش ملی کاهش آب بدون درآمد در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این همایش مدیران و کارشناسان دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت‌های آب و فاضلاب کشور با حضور مقامات ملی و استانی در کنار فعالان بخش خصوصی در حوزه بهره‌برداری آب و فاضلاب به تشریح مسائلی در این خصوص خواهند پرداخت.


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر این همایش اظهار کرد: این همایش دو روزه در روزهای 22 و 23 تیرماه سال جاری به میزبانی شرکت آب و فاضلاب همدان برگزار می‌شود.

حمید عزیزی اشاره به حضور 100 نفر از مدیران، کارشناسان و صاحب نظران حوزه نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت مصرف شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در این همایش گفت: علاوه بر حضور مسؤولان عالی‌رتبه استان از جمله استاندار و معاونان وی در این همایش، مسؤولان مرتبط با موضوع همایش از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز میهمانان و سخنرانان ویژه همایش خواهند بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبادل تجربیات، استفاده از دانش روز و بهره‌گیری از سیستم‌ها و دستگاه‌های نو با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها در این حوزه برشمرد و افزود: همدان به لحاظ عملکرد مطلوب در این حوزه و برخورداری از ظرفیت‌های فنی و اجرایی بالا برای میزبانی این همایش انتخاب شد که امیدواریم به نحو شایسته و اثربخش برگزار شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات فنی و مهندسی فعالان این حوزه و بهره‌برداری، برگزاری کارگاه‌های تبادل نظرات و جلسات ارائه مقالات تخصصی و برگزاری تور گردشگری برای میهمانان خارج از استان را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه تخصصی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه تولیدات لوازم و تجهیزات مورد نیاز آب بدون درآمد شرکت خواهند داشت که در روزهای 23 و 24 تیرماه از ساعت 8 تا 13 و 15 تا 17 در مجموعه فرهنگی ورزشی آبیاران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

عزیزی در خصوص موارد فنی در طراحی پوستر همایش نیز افزود: ضمن حفظ اصول طراحی پوستر، نمادهایی در راستای تنظیم موضوع مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د


برچسب ها: همدان ، کاهش آب ، همایش ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.