ساعت هوشمند اپل در 5 زمینه قدرتمندتر می‌شود

کنفرانس اخیر اپل، اطلاعات بسیاری را درباره به‌روزرسانی نرم‌افزار ساعت هوشمند این شرکت ارائه داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فوربز؛ کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل اخبار و اطلاعات بسیاری در خصوص محصولات اپل ارائه داده است؛ اما اطلاعات منتشر شده در خصوص ساعت اپل باعث هیجان بسیاری از کاربران شده است.

در این گزارش نگاهی داریم به 5 تغییر اصلی که در ساعت اپل ایجاد می شود.

1. عملکرد فوری
 کاربران نه تنها می توانند با راحتی بیشتری از نرم افزارهای مورد علاقه شان استفاده کنند، بلکه می توانند این برنامه ها را تا هفت برابر سریع تر از گذشته اجرا کنند. نسخه جدید ساعت اپل می تواند سرعت بسیار بالاتری در اجرای نرم افزارها به کاربران ارائه دهد.

2. نرم افزارهای سلامتی
کاربران می توانند با استفاده از نرم افزارهای معمول کنترل سلامت، فعالیت های جسمانی خود را تحت نظر داشته باشند و برنامه هایشان را با دوستانشان مقایسه کنند. نسخه جدید این برنامه به شما این قابلیت را می دهد تا با سرعت هرچه بیشتر عملکرد خود را با دوستانتان مقایسه کنید.

3. پیام رسانی
ارسال پیام با استفاده از ساعت هوشمند چندان ساده نیست؛ اما اپل این اقدام را در مقایسه با بسیاری از شرکت های دیگر به شکل بهتری انجام می دهد. کاربران می توانند با استفاده از روش های مختلف نوشتاری، از جمله نوشتن حروف با دست، به سرعت بالایی به ارسال پیام بپردازند.

4. حالت اضطراری
موقعیت یاب های GPS و دکمه های خطر در سال های اخیر شهرت بسیاری یافته اند و شرکت اپل نیز برنامه های مخصوص خود را در این زمینه ارائه داده است. این حالت به کاربران اجازه می دهد تا در وضع خطر با سادگی تمام با پلیس تماس برقرار کرده و موقعیت جغرافیایی شان را به آن ها ارسال کنند.

5. امتیازات ویژه توسعه دهندگان
اپل در سال های اخیر فرصت‌های بسیاری را برای برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان ایجاد کرده است، آپدیت جدید ساعت این شرکت به برنامه‌نویسان اجازه می دهد تا با راحتی بیشتری نرم‌افزارهای خود را برای این دستگاه طراحی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار