یک رستوران در لندن به شیوه‌هایی کثیف و غیراخلاقی برای جذب مشتری روی آورده است.

وقتی سقوط اخلاقی در قلب اروپا ارزش محسوب می‌شود/رستوران برهنگان در لندن و سرو غذاهای خامبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فایننشال ریویو، رستوران «بنیادی» نخستین و به احتمال زیاد، آخرین رستوران برهنگان است که به‌تازگی در «لندن،» پایتخت انگلیس، افتتاح شده است. کارکنان این رستوران همگی نیمه‌برهنه هستند. رستوران بنیادی می‌تواند همزمان به 42 مشتری خدمات‌رسانی کند. شمار افرادی که در این رستوران میز رزرو کرده‌اند و در نوبت انتظار قرار دارند، به 46 هزار نفر می‌رسد. 

نگارنده گزارش سپس می‌افزاید نام این رستوران در زبانی ناشناخته، به معنای «اولیه، طبیعی و ابتدایی» است. از مشتریان پیش از ورود به این رستوران بدوی خواسته می‌شود گوشی‌های همراه، وسایل الکترونیکی - و به طور کلی نمادهای زندگی مدرن و صنعتی امروزی - را تحویل دهند.  

به مشتریان این رستوران میان برهنه بودن و یا لباس بر تن داشتن، نیز حق انتخاب داده می‌شود. چوب‌های خیزران میزهای این رستوران را از هم جدا می‌کند. گارسون‌های نیمه‌عریان غذاهای خام و گوشت‌های دودی را در ظروف خوراکی و یا سفالین، سرو می‌کنند. برای پختن غذاهایی مانند سوپ نیز از انرژی حاصل از رکاب‌زدن استفاده می‌شود.  

هزینه 5 وعده غذایی در رستوران بنیادی نیز 60 دلار است. صاحب این رستوران که از افشای ملیتش خودداری می‌کند، نیز فردی بددهن و بی‌نزاکت است.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
نه میخواستی بی ادبم نباشه خوش دهن باشه؟خب معلومه دیگه طرفی که میره اونجا وقتی فحشش میدن حال میکنه نه اینکه با ادب باهاش رفتار کنن:))))))))))))))
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
از کشوری مانند انگلیس که فساد و همجنس بازی در آن بیداد می کند انتظار چیز دیگری دارید معلوم هست فسادهای موجود دلزدگی ایجاد کرده و بدنبال مدل جدید فساد می گردند تا در دیگر کشورها رواج دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
به به!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار