تبریز؛

احداث مجتمع آب درمانی مدرن در منطقه گردشگری شهرستان سراب

فرماندار سراب گفت:مجتمع بزرگ آب درمانی و رفاهی در منطقه گردشگری اردهای سراب با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ داود گرشاسبی با بیان اینکه  باید فرهنگ حمایت و استقبال از سرمایه گذاران در منطقه نهادینه شود اظهارکرد: متولیان فرهنگی و رسانه ها و مراکز آموزشی رسالت بزرگی در این زمینه دارند و امروزه بدون حضور سرمایه گذاران توسعه منطقه میسر نخواهد بود.

گرشاسبی با تشریح جزییات طرح آب درمانی اردها ابرازداشت: سرمایه گذار بخش خصوصی از مدت ها قبل پیگیر موضوع بود تا اینکه با مساعدت و کمک خانم ابتکار مانع ایجاد شده در مورد منطقه حفاظت شده محیط زیست برطرف شد و مجوز لازم برای احداث آب درمانی و مراکز تفریحی در 1هزارمترمربع از اراضی ملی اردهای سراب صادرشد.

فرماندار سراب با بیان اینکه بیش از 30میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت و با

تخریب استخرهای سنتی ،مجتمع بهداشتی و رفاهی آب درمانی مدرنی ظرف چندماه احداث خواهد شد.

وی افزود:نباید به بهانه های واهی و غیرموجه در برابر توسعه گردشگری این منطقه زیبای

طبیعی ایستاد.

وی با دعوت از اهالی بومی اردها به همراهی با سرمایه گذارطرح بیان داشت: ورود هرگردشگر به منطقه می تواند خیر و برکت را به روستا بیاورد و روستای اردها را به ثروت و

اشتهاربرساند.

گفتنی است :منطقه گردشگری اردهای سراب در سه كيلومتري روستاي اردها و 20 كيلومتري جنوب شرقي سراب در دامنه بهشت گونه بزقوش و در جوار باغ هاي طبيعي، در يك منطقه سرسبز با آب و هواي مطبوع قرار گرفته است. در اين منطقه چشمه آبگرمي واقع شده كه در رديف آبهاي سولفات سديك قرار گرفته و مواد ويژه ناچيزي دارد. در كنار چشمه، رودخانه نسبتاً پر آبي نيز كه از ارتفاعات بزقوش سرچشمه مي گيرد در جريان است. جهت استفاده از آبگرم، دو باب استخر مجزای زنانه و مردانه به شکل سنتی در محل ساخته شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار