كوارشما مستعد اخراج؛

ستاره اعصاب خراب

پرتغال امشب اميدوار است گام نخستش در يورو 2016 را با شكست دادن تيم كم‌ستاره ايسلند، محكم بردارد. در واقع همه نگاه‌ها در بازی ساعت 23:30 دقيقه امشب فرانسه به ساق‌های ستاره های پرتغالی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب فرناندو سانتوز سرمربی پرتغال اميدوار است تا از تجربه دو بازيكن سرشناس خود، آندراده كوارشما و كريستيانو رونالدو در خطوط هافبك و حمله نهايت بهره را ببرد.

دو بازيكن باتجربه كه اين روزها در شرايط خوبی به‌سر میبرند. هرچند كه از نظر برخی كارشناسان نقش كوارشما در بازی امشب بسيار پررنگ‌تر از رونالدو خواهد بود.

كوارشما روی خط گلزنی با اعصاب خراب

ريكاردو آندراده كوارشما ستاره خط ميانی پرتغالی‌هاست. هافبكی 32 ساله با سابقه انجام 50 بازی ملي و زدن 7 گل طی 2318 دقيقه.

كوارشما كه خود در ميانه ميدان يك ليدر باتجربه برای پرتغال خواهد بود سابقه بازی در پورتو، الاهلی امارات و اينترميلان را دارد.

نكته قابل توجه گلزنی كوارشما در 3 بازی اخير تيم ملی پرتغال است. اين هافبك باتجربه توانسته 2 گل به استونی و يك گل به نروژ بزند تا آمادگی‌اش را به رخ رقبا بكشاند.

البته آندراده يك نقطه ضعف نگران‌كننده هم دارد و آن عصبی شدنش طي درگيریهای ميانه بازیهاست.

كوارشما اين فصل برای بشيكتاش در سوپرليگ تركيه 26 بازی انجام داد و 4 گل زد با اين حال طي 1709 دقيقه 11 كارت زرد گرفت و 2 بار هم از زمين اخراج شد. آندراده آخرين بار دوشنبه 23 فروردين ماه سال جاری در ديدار بشيكتاش مقابل بورسا اسپور طي دو دقيقه از داور مسابقه – سيمسك- كارت زرد گرفت تا اخراج شود.

دو ماه و سه روز قبل بشيكتاش روي هنرنمايی ماريو گومز آلمانی بورسا را 3 بر2 برد در حالی كه هافبك ملی‌پوش پرتغالی در تقابل با بورسايی‌ها از كوره در رفت و اخراجی غيرقابل توجيه داشت.

منبع: مشرق

انتهای پیام/


برچسب ها: کوارشما ، پرتغال ، یورو 2016
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار