اجرای طرح "دانشکار" با هدف آشتی صنعت و دانشگاه

مدیر شرکت دانش بنیان گفت: اجرای طرح دانشکار با هدف آشتی قشر دانشگاهی با صنعت کشور در جهت ایجاد اشتغال انجام می شود.

علی پنیریان مدیر شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح دانشکار اظهار داشت: این طرح در راستای ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جوانان و کار آموزانی که قصد ورود به بازار صنعت از محیط دانشگاهی را دارند به صورت فشرده در بازه زمانی خاصی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در طرح دانشکار افرادی که متقاضی استخدام در شرکت های دانش بنیان هستند در 2 هفته آموزش های عمومی کسب و کار مانند رزومه نویسی، گزارش نویسی و دفتر داری را فرا می گیرند تا علاوه بر کسب تجربه عملی گواهینامه فنی حرفه ای جهت ارائه به شرکت های مختلف دریافت می کنند.

مدیر شرکت دانش بنیان در خصوص آشتی صنعت با دانشگاه گفت: این طرح بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی را برای کسب مهارت های عملی و تجربه می پذیرد تا مشکل نبود تجربه قشر دانشگاهی با این کار حل شود.

پنیریان یاد آورشد: درطرح آچار کار آفرینان با آخرین تکنولوژی روز دنیا  آشنا می شوند و با تیم سازی افراد در حوزه های مختلف کاری توانایی انجام کار در شرکت های دانش بنیان را پیدا کرده و با فضای سیلیکونی پارک های فناوری آشنا می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار