اهواز؛

رمضانيه در هويزه

نمايشگاه قرآن و عترت «رمضانيه» شامگاه امروز ۲۵ خردادماه در حسينيه انصار شهرستان هويزه آغاز به كار می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه پيرامون برنامه های قرآنی اين شهرستان در ماه رمضان گفت: به مناسبت اين ماه مبارک، برگزاری و انجام حدود ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان تعریف شده است.

میثم ساکی،  از آغاز به كار نمايشگاه قرآن و عترت در اين شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن به نام «رمضانيه» از شامگاه امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه در حسینیه انصار هویزه آغاز به کار می‌کند.

ساكی با بيان اينكه در این نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی قرآنی ويژه ماه رمضان عرضه می‌شود، افزود: اقتصاد مقاومتی، کودک و نوجوان، تشکل‌های دینی، مشاوره قرآن و خانواده و غرفه بصیرت از بخش‌هایی است که در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه اعلام كرد: پيشبينی میشود این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان دایر باشد.

وی با اشاره به ديگر برنامه های ماه رمضان در اين شهرستان اظهار داشت: اعزام مبلغ، برگزاری دوره‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تشكيل جلسات تفسیر، اجرای طرح «با قرآن در رمضان» و برگزاری ۷ مراسم جزءخوانی قرآن در مساجد شهر و روستا، گفتمان‌های دینی، اعزام امام جماعت به مساجد، تكریم مبلغان و هیئات مجری جلسات قرآن و کتابت سوره قدر در یکی از شبهای قدر از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.