اهواز؛

از کربلا تا قدس

با توجه به اهمیت بیان موضوعات فرهنگی و دینی متناسب با کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی «از کربلا تا قدس» در ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآنی گوهر بصیرت ایذه، ، اظهار کرد: در راستای افزایش دانش و آگاهی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به روز قدس و اهمیت اتحاد و همدلی مردم مسلمان، جشنواره نقاشی «از کربلا تا قدس» برای نخستین بار در این شهرستان برگزار می‌شود.

زیور محمدی، گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که جهت شرکت در این مسابقه تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(روز قدس) فرصت دارند نقاشی‌های خود را ارائه کنند.

محمدی زمان برگزاری مسابقه را روز قدس همزمان با شرکت کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌ها در مسیر راهپیمایی این روز اعلام کرد و افزود: کودکان و نوجوانان به پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) با حضور خود در راهپیمایی از مسلمانان جهان و خصوصاً کودکان بی‌دفاع غزه حمایت می‌کنند.

مدیر مؤسسه گوهر بصیرت  ایذه بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توجه به نیاز کودکان برای آشنایی بهتر و بیشتر با این روز است و امیدواریم بتوانیم ذهن کودکان و نوجوانان را با مفهوم کربلا و قدس آشنا سازیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه «۳۰ آیه، ۳۰ حدیث» ویژه کارمندان ادارات برگزار می‌شود که کتابچه آن از طریق فرمانداری در سطح ادارات و سازمان‌های این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.