جاکرینی: دفاع ایتالیا بهترین دفاع یورو 2016 است

مهاجم تیم ملی ایتالیا با تمجید از عملکرد خط دفاعی تیم ملی کشورش مقابل بلژیک در یورو 2016 آن را بهترین دفاع این رقابت ها دانست.

جاکرینی: دفاع ایتالیا بهترین دفاع یورو 2016 استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی ایتالیا در اولین دیدار خود در یورو 2016 در اولین  ساعات بامداد امروز(سه شنبه) موفق شد با دو گل جاکرینی و پله بلژیک را شکست دهد.

پس از این مسابقه جاکرینی درکنفرانس خبری به تمجید از یارانش در خط دفاعی پرداخت و گفت: قطعا دفاع امشب فوق العاده بود. اما لازم نیست من اینجابنشینم  و بگویم دفاع ایتالیا چقدر خوب است. من فکر می کنم ما بهترین  خط دفاعی این رقابتها داریم.

جاکرینی اذعان کرد از این که کسانی را که شایستگی او برای بازی در تیم ملی شک بودند ،ساکت کرده است خوشحال است. اما گفت خوشحالی او بیشتربرای کمک به  پیروزی تیم است.

وی گفت: من بسیار خوشحال هستم. خودم و همه بازیکنان دیگر، همه ما می دانیم که هر زمان که پیراهن ایتالیا را بر تن می کنیم  نماینده تمام ملت هستیم. در طول مسابقه همینطور خواهد بود، شما  11 را نفر در زمین و 12 را بر روی نیمکت خواهید دید که واقعا آماده فداکاری برای کشورشان هستند.

 او افزود: من همیشه مایلم به تیم کمک کنم، همیشه آنچه مربی تیم از من می خواهد انجام می دهم. من از عملکرد خودم راضی هستم اما در نهایت تیم و نتیجه مهم تر از همه چیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار