آیفونی ها این خبر را از دست ندهند

اگر شما هم آیفون دارید و یا به تازگی آن را خریده اید پیشنهاد می کنیم حتما این نکات کاربردی را بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که آیفون و یا ایپد می خرید در وهله ی اول باید اپل آیدی بر روی آیفون خود بسازید. اپل آیدی در واقع یک شناسه کاربری از سمت شرکت اپل برای یک شخص می باشد. مثل یک ایمیل که یک فرد برای شخص خودش درست میکند و با استفاده از آن ، یک سری سرویس هایی را دریافت میکند.

آیفونی ها این خبر را از دست ندهند !

امکانات جالب اپل آیدی : 

با داشتن اپل آیدی قادر خواهید بود تا : 

۱. به تمامی نرم افزارهای داخل اپ استور دسترسی داشته باشید. بسیاری از این نرم افزارها پولی و بسیاری هم رایگان می باشد . به طور متوسط ، ۳۶٪ نرم افزارهای اپ استور رایگان هستند . 

۲. به امکاناتی که سرویس آیکلود می دهد دسترسی پیدا کنید .مثل بک آپ گیری از شماره تلفن - ذخیره عکس ها - سرویس پیدا کردن گوشی گم شده و..

۳.  کتاب های eBook را دانلود کنید

۴. به فیس تایم . قدرتمندترین سرویس مکالمه تصویری می باشد که از سرعت فوق العاده ای برخوردار است دسترسی پیدا کنید.


۴. استفاده از امکانات سایت شرکت اپل برای خرید محصول . این امکان فعلا در ایران تا زمان گرفتن نمایندگی در دسترس نمی باشد .
 

آیفونی ها این خبر را از دست ندهند !
 
سوالاتی که برای داشتن اپل آیدی اپل از شما می پرسد : 

۱. آیا هر فردی قادر به ساختن اپل آیدی میباشد ؟

۲. ساختن اپل آیدی هزینه دارد ؟ 

در پاسخ به سوال اول باید بگوییم که : همان طور که هر شخصی قادر به ساختن ایمیل می باشد ، توانایی ساخت اپل آیدی را هم دارد . 

 در پاسخ به سوال دوم : ساختن اپل آیدی هیچ هزینه ای به جز وقت و کمی دقت و البته حوصله ندارد . می توانید اپل آیدی را همانند ایمیل که رایگان می باشد ، درست کنید . 
 
 آیفونی ها این خبر را از دست ندهند !


چرا باید اپل آیدی بخریم ؟

ساخت اپل آیدی کاملا رایگان است . اما چرا با وجود رایگان بودن ساخت اپل آیدی ، بسیاری از فروشگاه ها و سایت ها ، به دلایل اقدام به فروش اپل آیدی می کنند :

۱. ساخت اپل آیدی زمان نسبتا زیادی را میبرد و خیلی از افراد حوصله انجام اینکار را ندارند .

۲. هنگام ساخت اپل آیدی ، مشکلات زیاد و ارورهای فراوانی ممکن است پیش بیاید که هر کسی قادر به رفع آن نباشد . 

۳. در بعضی از مواقع برای ساخت اپل آیدی نیاز به داشتن وی پی ان هست که این سرویس از دسترس بسیاری از افراد خارج میباشد .
 
آیفونی ها این خبر را از دست ندهند !


آیا اپل آیدی خریداری شده مطمئن میباشد ؟

زمانی که شما اپل آیدی می خرید  بسیاری از اطلاعات شخصی ما مانند : عکس ، ایملیل ، شماره تلفن و ... در اکانت اپل آیدی ما قرار میگیرد . حتی مکان گوشی هم  ( چنانچه سرویس آیکلود را فعال کنید ) . پس از خرید اپل آیدی ، تمامی مشخصات اپل آیدی قابل تغییر میباشد . یعنی میتوانید علاوه بر تغییر پسورد ،‌ نام ، نام خانوادگی ، سوال های امینتی و حتی تاریخ تولد را عوض کنید . ما توصیه میکنیم پس از خرید اپل آیدی ، از هر سایت و یا فروشگاهی و یا حتی اگر از دوستتان تحویل گرفته اید ، مشخصات اپل آیدی را تغییر دهید . پس از تغییر دادن کلیه مشخصات اپل آیدی ، با خیال راحت از اپل آیدی استفاده کنید . البته سایت معتبر هم بسیار دخیل در این امر میباشد .

اپل آیدی کارتی با اپل آیدی که از سایت خرید میشود چه تفاوتی دارد ؟ 

بسیاری از فروشندگان متاسفانه برای فروش محصول و خدماتشان متوسل به هر دروغ بزرگی میشوند و میگویند که اپل آیدی کارتی با اپل آیدی که از سایت گرفته میشود ، تفاوت دارد . هیچ تفاوتی در این موارد نیست و همین اپل آیدی که از سایت خرید می کنید ،‌ چنانچه روی کارت چاپ شود ، اپل آیدی کارتی می شود . بنابراین گول سواستفاده کنندگان را نخورید و از پرداخت هزینه بیشتر خودداری کنید . 

شما به چند اپل آیدی نیاز دارید ؟

شما برای دسترسی به کلیه خدمات اپل آیدی ، فقط به داشتن یک اپل آیدی نیاز دارید . با داشتن اپل آیدی به تمامی امکانات آن دسترسی خواهید داشت .
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار