ارومیه؛

نظارت بر عملکرد آزمایشگاه معتمد و نمونه برداری از واحدهای صنعتی سلماس

رئیس اداره امور آزمایشگاههای اداره کل گفت : به منظور نظارت بر عملکرد آزمایشگاه معتمد در حین نمونه برداری، از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سلماس نمونه برداری مشترک انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،موسوی با اعلام این خبر گفت: در این نمونه برداری که کارشناسان آزمایشگاه اداره کل ، شهرستان سلماس و نماینده آزمایشگاه معتمد حضور داشتند،

خروجی پساب واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی شن وماسه مستقر در آن شهرستان مورد نمونه برداری قرارگرفت که این نمونه ها در آزمایشگاه اداره کل مورد آنالیز فیزیکوشیمیایی قرار میگیرند و در نهایت برای واحدهای دارای بارآلودگی بالا اخطاریه جهت رفع آلودگی صادر میگردد.

آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به آزمایشگاهی گفته می شود که توسط بخش خصوصی یا دولتی تأسیس شده و عملکرد آن، مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار می گیرد.

کلیه واحدهای تولیدی، خدماتی و زیر بنایی باید بر اساس دستورالعمل سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به نمونه برداری و اندازه گیری آلودگی ها و تخریب های خوداز طریق یکی از آزمایشگاههای معتمد اقدام و نتیجه را در چهارچوب طرح خوداظهاری در پایش آلودگی به سازمان مذکور ارائه دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.