زنجان؛

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اندیشه ها وافکار شهید مطهری

دوره های آموزشی آشنایی با اندیشه ها وافکار شهید مطهری در خصوص جهان بینی اسلامی و آشنایی با قرآن ویژه فرهنگیان استان برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید محمود سیفی نیا ، معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت : به منظور ترویج افکار شهید مطهری دوره های آموزشی ویژه ای برگزار خواهد شد.

آشنایی با اندیشه ها وافکار شهید مطهری در خصوص (جهان بینی اسلامی 2) با کد 99505671 بمدت 14 ساعت و آشنایی با اندیشه ها وافکار شهید مطهری در خصوص(آشنایی با قرآن (1) با کد 99505672 بمدت 10 ساعت برای کلیه کارکنان برگزار می گردد.

سیفی نیا ، زمان ثبت نام فراگیران را از 25 خرداد ماه لغایت 8 تیر ماه دانست و افزود : محتوای آموزشی دوره در قالب فایلPDFاز طریق سایت اداره کل و مناطق در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری آزمون دوره گفت : آزمون مذکور ، به صورت حضوری و از طریق سامانهLTMSوبصورت آنلاین در سایت رایانه‌ای مناطق از مورخ 12 لغایت 15 تیرماه ل انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد : همکاران محترم شرکت کننده در دوره یک روز قبل از برگزاری آزمون به کارتابل شخصی خود در سامانهLTMSمراجعه نموده و ازثبت نام ،زمان ومکان آزمون خود اطلاع حاصل نمایند .

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهناز مفتوح
۰۹:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا نمونه سؤال ارسال نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
لطفا نمونه سوالات را ارسال نماید