نقوي‌حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

يكشنبه؛ انتخابات هيئت رئيسه كميسيون امنیت ملی برگزار می‌شود

عضو كميسيون امنيت ملي از برگزاري انتخابات هيئت رئيسه اين كميسيون در روز يكشنبه آينده خبر داد.

يكشنبه؛ انتخابات هيئت رئيسه كميسيون امنیت ملی برگزار می‌شود
"سیدحسین نقوی‌حسینی" نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اعتراض تعدادی از نمایندگان نسبت به انتخاب اعضا در کمیسیون‌ها اظهار داشت:‌ آیین‌نامه داخلي مجلس برای انتخاب اعضای کمیسیون روندی را مشخص کرده، همچنين برای اعتراض نسبت به این روند هم راه حل قانونی قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: نمی‌توان اعلام کرد که این روند قانونی را قبول نداریم زیرا روسای شعب با حضور یکی از نواب رییس با بررسی رزومه نمايندگان و صحبت با آنان به این تقسیم‌بندی‌ها رای داده‌اند.

نقوی حسینی همچنین نسبت به صلاحيت اعضای کمیسیون امنیت ملی و کیفیت این کمیسیون در مجلس دهم تصريح كرد: کمیسیون امنیت ملي به خوبی تشکیل شده یعنی اکثریت معیارهای سه گانه تخصص، تجربه و سابقه نمايندگان براي عضویت در اين کمیسیون به خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توان اعلام کرد که یکی از این اعضا معیارهای سه‌ گانه را ندارند اما شايد بتوان گفت که برخی از آنها قوی‌تر هستند.

عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی همچنين خاطرنشان كرد: یکشنبه هفته آینده انتخابات هیأت رییسه اين کمیسیون نيز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار