میرمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید" برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان یزد تشکیل شد

استاندار یزد از تشکیل "کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید" برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان متبوعش خبر داد.

uncسیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور به منظور تطبیق برنامه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور مسئولیت اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی در استانها بر عهده استانداران واگذار شده بنابراین استانداران طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در حال بررسی این برنامه هستند.
 
وی از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد خبر داد و یادآور شد: پس از ارائه گزارش از کارگروه تسهیل به معاون اول رئیس جمهور، موانع واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد را بررسی و آن دسته از واحدهایی که با بانکها مشکل داشتند را شناسایی و پیگیری کردیم.
 
استاندار یزد بیان داشت: تمام استانهای کشور برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی فعال هستند، در استان یزد هم جلساتی با مشارکت بخش خصوصی، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، انجمن صنایع، مجموعه دانشگاهیان و مدیران ذیربط برگزار و راهکارهای لازم توسط آنان تصویب می‌شود.
 
میرمحمدی با اشاره به همکاری و مشارکت بانکها در حل مشکلات استان خاطر نشان کرد: در این زمینه بانک‌ها به وظایف خود عمل کردند و مسائل مربوط به مالیات هم با اعلام موافقت سازمان امور مالیاتی رفع می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار