امیری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

همه باید برای تحقق برنامه‌های رئیس‌جمهور در جهت ارتقای شرایط کشور کمک کنیم

سخنگوی وزارت کشور همزمان با 24 خرداد، توضیحاتی را درباره عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید ارائه کرد.

حسنی*****
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به سومین سالگرد پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته، گفت: روحانی در سال 92 با رای مردم به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شد.
 
وی ادامه داد: وعده‌هایی که آقای روحانی به هنگام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به مردم داد، در حوزه‌های مختلفی بود که با حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، بخشی از برنامه‌ها به نتیجه نشسته و بخشی در حال تکمیل و انجام است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه آقای روحانی چند روز پیش اعلام کرد که به تمام وعده‌هایی که به مردم داده‌، کماکان پایبند است، تاکید کرد: همه مسئولان باید به رئیس‌جمهور کمک کنند تا برنامه‌های وی که برای ارتقای شرایط کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، تحقق پیدا کند.

امیری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های رئیس جمهور موضوع مهار تورم بود، خاطرنشان کرد: در سال 92 اوضاع اقتصادی کشور کمی پیچیده بود، بازار به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نبود ولی اکنون شاهد ثبات در بازار هستیم و تورم 43 درصدی مهار شده که این موضوع توفیقی برای دولت است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وعده‌هایی که رئیس جمهور به مردم دادند، به سامان رسیدن پرونده هسته‌ای بود که با حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، این پرونده به نتیجه رسید و منجر به برنامه جامع اقدام مشترک شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: برجام یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
 
امیری با اشاره به اینکه در بحث اصلاح نظام اداری هم دولت توفیقات قابل توجهی داشته، عنوان کرد: موضوع خدمات بهداشتی و تأمین اجتماعی و به‌طور کلی نظام سلامت یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کشور و دولت بوده است به طوری که اگر کسی این روزها سری به بیمارستان‌های کشور بزند، رضایتمندی مردم را حس می‌کند.

قائم مقام وزیر کشور همچنین گفت: در بحث سیاست و امنیت داخلی، توجه به موضوع گروه‌ها و احزاب سیاسی، سامان دادن به مناقشات سیاسی بی‌نتیجه، برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنچمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، همچنین حضور تمام گروه‌های سیاسی پای صندوق‌های رای از جمله توفیقاتی است که نصیب دولت تدبیر و امید شد.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، دولت تدبیر و امید در حال پیشبرد اهداف و سیاست‌های خود است، تاکید کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، موضوع اقتصاد مقاومتی که یکی از مهمترین برنامه‌های دولت در سال جاری است و در این راستا هم کارهای خوبی هم شروع شده و در حال انجام است، به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار