اهواز؛

عدم برگزاری امتحانات 8 صبح روزهای پس از احیاء

با تصمیم شورای آموزشی هیچ امتحانی در ساعت 8 صبح روزهای پس از احیا برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به این‌که معاونت دانشجویی در ایام فرجه تداخل بعضی امتحانات با شب‌‌های احیا را مطرح کرد، گفت: با تصمیم شورای آموزشی هیچ امتحانی در ساعت 8 صبح روزهای پس از احیا برگزار نخواهد شد.

دکتر مهدی تولا ، در خصوص تداخل بعضی امتحانات این دانشگاه با شب‌های احیای ماه رمضان و ادعای دانشجویان مبنی بر تغییر تاریخ امتحانات، اظهار کرد: دانشکده‌ها به‌طور مستقیم در خصوص برگزاری امتحانات برنامه‌ریزی می‌کنند و حوزه آموزشی دانشگاه تنها بر این مسأله نظارت دارد بدون آن‌که در تعیین تاریخ امتحانات مداخله کند.

وی با اشاره به این‌که معاونت دانشجویی در ایام فرجه با طرح موضوع تداخل بعضی امتحانات با شب‌‌های احیا خواستار تغییر تاریخ این امتحانات شد، گفت: با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده امکان برنامه‌ریزی برای تغییر تاریخ امتحانات فراهم نبود و در نهایت با رأی‌گیری در شورای  آموزشی مقرر شد که ساعت امتحانات مقارن با روز پس از احیا تا حد امکان به بعدازظهر همان روز موکول شود یا در غیر این صورت به ساعت 11 تغییر کند. 

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان این‌که با تصمیم شورای آموزشی هیچ امتحانی در ساعت 8 صبح روزهای پس از احیا برگزار نخواهد شد، افزود: همچنین در خصوص زمان کلیه امتحانات با دفتر نهاد رهبری در دانشگاه مشورت شد.

تولا خاطرنشان کرد: دانشجویان این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی بسیار بزرگ کردند در‌حالی‌که ادعاهای آن‌ها مبنی بر تغییر بی‌اطلاع تاریخ امتحانات برخی دانشکده‌ها و مصادف‌شدن آن‌ها با شب احیا به هیچ عنوان صحت ندارد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.